25 November 2011

BoyFrriend ku kini kaki beli barang secara ONLINE.

Tu dia..penuh serta padat tajuk entri aku malam ni..Dulu dialah insan yang akan menasihati agar jangan obses ngan barang online..buat pembaziran untuk masa depan jer katanya..kini, dialah insan yang akan tercongok dengan setianya dihadapan laptop sambil meninjau barangan idaman hati..Kenapa dia boleh berubah kepada membeli barang secara online..? Aku pun tak ada jawapan yang tepat dan yang pasti naik kematu kepala aku memikirkannya..Buktinya..


 Datang lagi surat cinta dari abang pos laju..lebih manis bila barang sampai rumah, aku pulak bekerja dan abang pulak praktikal. Family semalam lagi dah pegi ladang..yang tinggal hanyalah kucing..nak harapkan diaorang memang hampeh la jawabnya..huhu.

Dan yang  BoyFriend aku ni pulak, tiba2 buat surprise lagi. Kali ni entah apa la yang dia hantar kat aku pun aku tak tahu..kalau yang hari tu, dia bagi beg dan jam tangan..kali ni tak tahu la..Hurmmm..sejak bila dia pandai nak romatik ni dengan bagi surprise..? Heran tahap meran aku dibuatnya..lantak la labu..yang penting tak sabar nak tahu dia hantar apa..Anyway Thank You Mr.Benjey. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan