9 November 2011

Balik Keja dapat HADIAH!!!



Sumpah nak tergolek-golek kejap kat ruang tamu bila sampai rumah tadi, tengok ada 2 bungkusan dari pos laju. Satu besar, satu kecik..Kalau la setiap hari gini, sampai hari ahad pun aku sanggup pegi keja.hihihi..Memang aku tahu kekasih hati nak bagi something..tapi dia tak bagitahu secara detail apa yang dia nak bagi..cuma tak sangka sampai 2 sekali barang dia bagi..Memang terkejut. Aku tak pernah mintak apa-apa pun tapi kalau dia tanya apa aku mahu, jawapan aku "Hanyalah Dia" sebab dah setahun lebih tak jumpa..dahsyat tak dahsyat memang itulah kenyataannya.huhu.

Berbalik kepada bungkusan yang dikirim..memang tak sangka hadiah suprise tu adalah beg..macam tahu-tahu jer yang aku nak merancang beli beg ujung bulan ni..tak sangka betul..terpaksa aku kol dia tanya betul ke 2 bungkusan..bukan satu jer ke..? Sebab malam semalam dia cakap satu jer..Hadiah yang jam tu memang siang-siang dia bagitau nak bagi..suka sangat..Thank You so much my LOVE..Terharu okayy.

 




2 ulasan:

  1. best lah u...

    BalasPadam
  2. hehe..pembakar semangat utk keja lbh gigih tu cik Dilla.hehe.

    BalasPadam