21 November 2011

Siapakah yang kahwin pada 20.11.11..?

Yang pasti bukan aku pengantinnya sebab aku belum cukup matang untuk berkahwin cehh..tapi umur dah lepas tahap dewasa. bukan bermaksud aku belum akil baligh..cuma payah sikit untuk aku tinggalkan zaman remaja aku yang ter-sangat indah..hehe. Yang kahwin adalah Darlia iaitu 1st kazen sebelah mak..Memang seronok apabila melihat orang berkahwin lebih-lebih lagi kalau diri sudah ada yang punya..tapi kos nak berkahwin tu la sebenarnya yang melambatkan proses berkahwin..betul tak..? Korang agak-agak la berapa kos yang diperlukan untuk berkahwin ye..mesti beribu-ribu kan..seram ketiak bila mengenang tang kos tu.

Memandangkan kazen aku ni kahwin ngan orang cina..kenalah ada adat cina nya sekali..Aku..? Hanya angguk-angguk dan mengeleng sahaja..ikut sahaja la labi.

Gambar sewaktu pengantin lelaki mengambil pengantin perempuan untuk dibawa balik ke rumah..Tapi macam gambar aku jer yang terlebih banyak..hehe..anda menjadi saksi..hehe.

Aku nak ambil gambar kat cermin, amoi ni pulak sibuk ambik gambar aku..apa2 la amoi.
with aunty..kakak mak yang ke-2.sebenarnya ketinggian kami lebih kurang sama..tapi aku kan ada pakai kaki palsu setinggi 3 inci..ok la tu.hehe.

Abang dan aunty..mudanya aunty..? sebab bapa dia adik kepada arwah nenak sebelah mak..pening ke..?hehe.
 pengantin perempuan bersama keluarga. Mak dia adalah adik kepada mak aku..

Aku bersama pengantin dan aunty..

 kat rumah pengantin perempuan..hanya mampu mengambil gambar pagar rumah sahaja..kerana...


Kasut aku terbukak besar seperti mulut buaya..dapat korang bayangkan macam mana aku berjalan sambil mengawal suhu malu..? tak dapat kan korang membayangkan bagaimana sopannya aku tunduk dengan harapan tak ada manusia pun perasan ngan keadaan kasut aku..fuhhh..malu yang teramat malu..kasut ke-3 yang hancur untuk bulan ini. Tahniah Jess..Good Job.

1 ulasan: