11 November 2011

Macam Kompeni Bapak aku punya !!.


Kalau bukan pun kenapa?..tak ada masalah pun sebenarnya cuma aku ni haa, cuba pakai kanta pembesar sekejap dan tengok betul-betul apa yang aku pakai pegi keja pagi tadi..baju lengan panjang okayy..haa, kau dapat.? tak kan..sah-sah kena buang dan takkan kembali..Aku dapat sebab hurmm..sebab aku memang pekerja kat situ lah..haha..tu jer bezanya. Tapi started next week, no more t-shirt..pakai formal sepertimana sepatutnya..

Awal sungguh aku turun kerja pagi tadi, semangat yang tidak pernah luntur dari hari pertama aku mula kerja..Sampai ke hari ini, aku mendapat 2 panggilan temuduga okayy..Bila dah bekerja, macam goreng pisang panas nak aku pergi menghadiri interview. Bila tak ada kerja dulu..HARAM diaorang nak telefon dan tanya khabar..cehh. Sekarang aku pulak jual mahal..rasakan..

Apa-apa pun sehingga ke saat ini, segalanya berjalan dengan lancar tanpa masalah sakit jiwa. Bos pun memang peramah..dan paling penting is important. Sekian-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan