6 November 2011

Tarikh Yang TER' ISTIMEWA dalam November.


Okay..tarikh hari ini memang sangat istimewa dalam bulan November..Apa lagi kalau bukan ANNIVERSARY COUPLE..yang ke-3 Tahun 6 Bulan. Cayalah..memang lama jugak la bercintan cintun dengan Mr.Benjey ni sampaikan gambar pun sama lama jugak bertahun-tahun tanpa ada gambar yang terbaru. Kenapa..? Sebab nak dekat setahun lebih jugakla kami tidak bertemu mahupun bertentang mata. 

Mr.Benjey sekarang sibuk membina kerjaya..balik2 shutdown..nasib baik bukan showdown..tapi ye la, nak buat macam mana, dah keja dia gitu..takkan pulak nak merungut dan mengeluh pulak kan..kerana aku tahu dia memang seorang yang workaholic..cukupla bagi aku kalau dia tak mengabaikan perasaan kekasihnya ini dan sentiasa ada ketika susah senang, gumbira, meraung, sewel dan ketika waras..

Orang selalu kata cinta jarak jauh punya banyak dugaan..ranjau berduri tak usah disebut..berduri-duri jugak la jawabnya..Cuma antara aku dan Mr.Benjey, hubungan kami direstui keluarga..saling memahami pasangan dan paling penting, apa yang aku mahukan dalam hubungan kami ialah bila dia menghormati aku sebagai seorang perempuan..lindungi aku sepertimana sepatutnya..jika dia dapat buktikan..maka selayaknya dia menjadi ketua keluarga..

Harapan aku, semoga hubungan kami sentiasa diberkati dan bersama hingga akhir hayat..ini bukanlah sekadar kata-kata..tetapi doa dari kekasih buat kekasihnya.

2 ulasan: