14 November 2011

Apa Kes seminggu sekali kasut rosak..?

Apa nak jadi la ngan nasib aku yang sudah sedia malang, ditimpa bertalu-talu lagi oleh tangga. Perlu ka kasut aku setiap minggu rosak..?..Buktinya :

MINGGU PERTAMA, HARI ISNIN.


SEBELUM..


Nampak sihat walafiat dan bersinar-sinar. Aku beli masa study kat Sabah dulu..ditatang bagai minyak yang penuh dengan harapan dapat berbakti bila aku nak kerja nanti. Tapi, bakti tinggal bakti..kerana sekarang hanya tinggal rangka sahaja sebagai kenangan.

SELEPAS..


Bukti nyata bahawa kasut aku dah tinggal arwah..sama ada aku terlampau ganas semasa menggunakannya atau kasut ini memang lembik kat kaki aku yang sasa ni..sedih sangat tau..tolong jangan tak gelak sebab hari pertama pada minggu pertama pakai dah gini rupa dia.huhu.

MINGGU KEDUA, HARI ISNIN.

SELEPAS..

Hanya ada gambar selepas rosak.huhu..yang ini lagi sadis okayy..sebab kasut ini merupakan pemberian daripada seorang rakan masa study kat Sabah dulu..kini dah jadi Arwah dengan keadaan yang sangat menyayat hati. Tapi, disebalik kejadian kasut ni rosak, ada kisah yang boleh buat perut terburai..tengah aku on-the-way nak pegi lift dia tercabut macam gitu. OH no-no..mana letak muka..!!. nasib baik ada bawa spare..buat malu jiwa aku jer..



Ini pulak adalah aku a.k.a tuan punya blog. Hari ini aku start berpakaian formal no-more t-shirt okayy..Senyum dipagi hari sebelum mengetahui bahawa ada nasib malang menimpa..huhu.

4 ulasan:

  1. kne bukak kilang kasut la cani..ari2 bleh tukar kasut,,hee..:)

    BalasPadam
  2. hye Jana, kesian kan ngan saya ni..nak bukak kilang kasut pun xda duit.hehe.

    BalasPadam
  3. HYe CintaKhadijah..sy biasa2 jer.Awk pun apa kurangnya..comel gitu :)

    BalasPadam