6 November 2011

Kisah 5 NOVEMBER.

Kisah semalam, tapi baru hari ni terhegeh-hegeh nak update, korang jangan heranlah..entri aku kan memang selalu ke-belakang. Ada 2 kisah berkenaan semalam. Yang paling utama..ianya adalah ulangtahun yang ke-7 Arwah Atuk..Kalau dulu, bercerita tentang Atuk..airmata aku mudah sangat mengalir. Sekeras mana pun hati tapi bila kita mengenang seseorang yang sangat disayangi, mengalir jua airmata kerana rindu..

"Atuk, terima kasih kerana pernah hadir dalam hidup seorang insan bernama Jesse. Terima Kasih jua kerana pernah menyayanginya dengan setulus hati. Terima Kasih untuk segalanya. Semoga atuk tenang disana."

Kisah 5 November tidak berakhir disitu sahaja kerana pada tarikh tersebut jugak, aku, Ayin dan kekasih dia pergi menghadiri majlis perkahwinan seorang rakan..Majlisnya simple but nice. Tak banyak gambar yang sempat diambik..nak ambik gambar pelamin pun aku malu-malu kambing..alahai..anak sapo la dia ni..Kalau ada pun ambik gambar, semuanya ada kat Ayin..nanti-nanti aku upload pulak ye..Pada hari tersebut aku janji nak pakai baju kurung moden pink hitam tapi ditukar pada saat-saat akhir dengan memakai baju kurung merah cili sebabnya lebih selesa..angin pun banyak masuk.hehe..

Seperti Biasa..dah macam trademark la pulak. :


Mengambil gambar diri-sendiri sebagai kenang-kenangan di hari tua..-Sekian-


2 ulasan:

  1. singgah merayap sini :)

    kamooo chtex yunk!!..

    http://ceritekedaikopiko.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Hye Ecah..terima kasih krn singgah..dan kamoo pun cantek jugak!! :)

    BalasPadam